COVID-19 Zalecenia

WSTĘPNE INFORMACJE DLA PACJENTA

W sytuacji, gdy potrzebujesz pomocy stomatologicznej postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi:

  1. Zadzwoń do nasze poradni na numer: 42 211 72 15, 792 117 215

  2. Nie przychodź bez wcześniejszego umówienia wizyty do nas, albowiem bez wywiadu telefonicznego i tak nie zostaniesz wpuszczony do środka!

  3. Jeżeli nie odbierzemy, najprawdopodobniej właśnie udzielamy innej osobie porady lub umawiamy ją w trybie pilnym.

  4. Zadzwoń ponownie.

  5. Podczas rozmowy telefonicznej, poprosimy Cię o podanie dolegliwości oraz przeprowadzimy wywiad telefoniczny aby ustalić́, czy pacjent ma całkowity brak objawów potencjalnie związanych z zakażeniem SARS-CoV-2, takich jak kaszel, zapalenie spojówek, gorączka (nawet umiarkowana!), kichanie, zapalenie błony śluzowej nosa, biegunka itp. oraz aby uzyskać́ informacje nt. ewentualnych podróży pacjenta lub jego kontaktów z osobami, które przebywały na obszarach o największej infekcji.

  6. W stanach innych niż bólowe / ostre, uzyskacie Państwo poradę telefoniczną. W sytuacji zaostrzenia objawów prosimy o ponowny kontakt z nami.

  7. Nie będziemy wystawiali recept dla nowych pacjentów bez wcześniejszego zbadania pacjenta.

REGUŁY ZACHOWAŃ PACJENTA W GABINECIE

  1. Jeżeli lekarz na podstawie wywiadu zdecyduje o Państwa wizycie w gabinecie, zadzwonimy do Pana/Pani:

  2. poprosimy o dane osobowe: imię i nazwisko, PESEL (nie dotyczy obcokrajowców), datę urodzenia, adres zamieszkania oraz telefon, abyśmy mogli się z Państwem skontaktować.

  3. podamy dokładny termin wizyty – dzień oraz godzinę: PROSZĘ PAMIĘTAĆ O PUNKTUALNOŚCI, SPÓŹNIENIE OZNACZA REZYGNACJĘ Z WIZYTY. PACJENT TAKI NIE ZOSTANIE OBSŁUŻONY.

  4. Podanie danych będzie weryfikowane na podstawie dowodu osobistego lub paszportu okazanego przez szybę w rejestracji.

  5. Przychodząc na wizytę zostaną Państwo poproszeni o wypełnienie wywiadu epidemiologicznego oraz upoważnienia bliskiej osoby do udzielenia jej informacji na temat swojego stanu zdrowia i w zakresie udostępnienia dokumentacji medycznej (jeżeli takie upoważnienie nie zostało złożone wcześniej).

  6. Proszę nie zabierać ze sobą na wizytę żadnych dodatkowych rzeczy, np. parasol, torebka, siatki, zakupy, itp. Pacjent powinien mieć przy sobie tylko rzeczy konieczne na czas wizyty, które mogą być schowane do kieszeni (dowód osobisty, karty płatnicze, gotówka, telefon).

  7. Proszę nie przychodzić na wizytę z osobą towarzyszącą – NIE ZOSTANIE WPUSZCZONA DO ŚRODKA. WYJĄTEK – w przypadku nieletnich (dzieci do 8 roku życia) do pomieszczenia zostanie wpuszczony JEDEN rodzic, wyłącznie do strefy poczekalni. NIE ZOSTANIE ON WPUSZCZONY DO GABINETU WRAZ Z DZIECKIEM (w zależności od decyzji lekarza).

  8. Wszelkie zalecenia, porady i dyskusje nie związane bezpośrednio z wykonywaniem leczenia, będą odbywać się telefonicznie przed i po wizycie.


 

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.