Rejestracja to centralne miejsce przychodni Medicus-Dent, gdzie pacjent uzyskuje wszystkie potrzebne informacje, dotyczące świadczonych usług stomatologicznych. Pacjent może zapisać się na wizytę osobiście, telefonicznie, przez formularz kontaktowy tutaj i on-line przez e-rejestrację (NFZ) tutaj.
W rejestracji pacjent okazuje dowód tożsamości, wypełnia wywiad lekarski, podpisuje obowiązujące druki.
Po wykonaniu prywatnej usługi stomatologicznej, pacjent dokonuje opłaty gotówką lub kartą płatniczą.
Uśmiechnięte, sympatyczne rejestratorki służą pacjentom opieką w czasie oczekiwania na wizytę do lekarza stomatologa.
Dzieci mogą bawić się w kąciku dla nich przygotowanym, a dorośli czytać czasopisma.
Po zakończonej wizycie stomatologicznej, pacjenci mogą skorzystać z zakupu past, szczoteczek i płynów zalecanych po leczeniu przez lekarzy i przez higienistki po zabiegach higienizacyjnych.
Rejestratorki dzień przed umówioną wizytą, dzwonią w celu potwierdzenia wizyty u stomatologa. Jest to przypomnienie pacjentowi o wizycie, jak również możliwość zaproponowania wcześniejszej wizyty, pacjentowi oczekującemu, gdy poprzedni pacjent odwołuje lub zmienia termin.
Udzielają informacji i zapisują pacjentów pod nr telefonów:
+48 42 211 72 15,
+48 792 117 215,
+48 792 117 200.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
42 2117215
792 117 215
792 117 200